Direktlänk till inlägg 14 september 2010

Borta bra men hemma bäst?

Av Katja - 14 september 2010 22:23

Är det så att borta bra men hemma bäst? Jag tvivlar på det för jag längtar redan tillbaka! Jag ligger i sängen och kollar på alla korten och lägger upp de på facebook. Man kan sammanfatta resan med ett enda ord, KÄRLEK!


  


Har varit riktig duktig sen jag kom hem. Vill ni veta allt jag har gjort? Nä? Men det får ni göra för jag är lite stolt över mig själv (A).

Packat upp allting (nästan), tvättat massor, bäddat rent i sängen, vattnat blommorna, joggat Cannis, renskrivit massa Talangpapper, gått igenom kalendern, suttit och pratat med pappa.

Och nu ligger jag i sängen med massa energi, antagligen helt övertrött men ändå. Ska upp tidigt imorgon och åka till jobbet, sen direkt efter jobbet så blir det till att åka till Borås för en föreläsning om hovlära, kommer bli riktigt intressant!


Nä, ska ladda upp klart korten på face sen sova.
Nattinatti
Pusselipuss 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards