Direktlänk till inlägg 6 september 2010

Måndag igen då

Av Katja - 6 september 2010 07:26

Jaha, då var det måndag igen galet vad fort tiden går! Måndag är ju en dag då man planerar upp resten av veckan, eller egentligen gör jag nog det på söndagskvällen. Men ny vecka = nya mål och massa nu energi att man ska klara av allt man vill.

 Fast den här veckan är riktigt skön för på torsdag åker jag och Daniel till LONDON! :D

Våran första riktiga semester, bara vi två, utomlands. Riktigt riktigt häftigt! Jag känner redan att resfebern börjar komma och jag är nervös. Men det kommer bli helt underbart och vi åker hem på tisdag.

Tack Anna som tar hand om mina hästar under tiden jag är borta!


Efter jobbet idag ska jag försöka göra massa ärenden. Får se vad som hinns med J.


Pusselipuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards