Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Katja - 15 augusti 2010 23:45

Jag har haft en helt underbar dag i Göteborg med snyggingen själv.

Han fick köra upp för jag var helt slut (A).

Vi gick en sväng på stan när vi kom fram och käkade god wok. Sen skulle vi ju på festivalen, bara det att ingen av oss hittar särskilt bra i Göteborg så det var ett litet äventyr men vi hittade tillslut. Det var galet kul på konserterna, många bra artister! De artister som var där var: Anders Fernette, Apollo Drive, Broken Door, Darin, E.M.D, Erik Drönwall, Erik Hassle, Love Generation, Ola, Ramsells och Rebound. De var grymt må jag säga! Jag älskar sånt där, man står och sjunger med och klappar händerna och det går inte annat än att le. Konferencierer för kvällen var självaste Gert Fylking, Ola Lustig, Roger Nordin och Sofia Wistam.


Tack för en kalas bra dag älskling!

Dagen började dessutom med att jag fick frukost på sängen och att han hjälpte mig att fixa lite i stallet. Vilken kille va?! Han är bäst! <3

Pusselipuss

Av Katja - 15 augusti 2010 13:00

Kräftskivan igår var riktigt riktigt lyckad tycker jag J. Vi satt och käkade kräftor och sjung massa snapsvisor och alla verkade ha väldigt kul. De sista åkte hem 4,30 så man kan säga att jag är trött idag! Me vi var lagom många, 10 stycken, så alla var med och det delades inte upp så mycket och alkoholen var det ingen brist på heller.


Men nu på morgonen har jag varit väldigt duktig och städat och fixat hemma så det ser riktigt bra ut nu när pappa kommer hem J.

Sen har jag ridit mitt busfrö också, red lite markarbete. Hon tyckte det var väldigt kul och var sjukt pigg, känns sådär inför träningen på Future Factory på onsdag men det blir säkert bra.


Nu ska jag och Daniel iväg till Göteborg där vi ska på Rix Fm festival, jag ska överraska honom med det och det kommer att bli grymt!


Pusselipuss

???

Av Katja - 15 augusti 2010 02:04

Varför ska kärlek vara så förbaskat svårt?!

Jag försöker bara göra rätt ändå blir det fel. 

Hur jag än gör så får jag skit! Jag vet att jag är värdelös, men jag vill inte känna så. Jag vill få tillbaka mitt självförtroende. Jag vill! 


Jag vill bara känna att du verkligen vill ha mig, att jag är den enda. Att jag duger precis som jag är. Att du älskar den riktiga Katja, men det verkar du inte göra. För ingenting duger åt dig. Jag vet inte vad jag ska göra längre. Jag är helt hjälplös :'(

Vad ska jag göra?! Jag gör mitt bästa, vad mer kan jag göra? Har inga krafter kvar. Jag vill ha dig, bara dig. Men du kommer aldrig tro mig :'(

Ovido - Quiz & Flashcards