Direktlänk till inlägg 15 augusti 2010

???

Av Katja - 15 augusti 2010 02:04

Varför ska kärlek vara så förbaskat svårt?!

Jag försöker bara göra rätt ändå blir det fel. 

Hur jag än gör så får jag skit! Jag vet att jag är värdelös, men jag vill inte känna så. Jag vill få tillbaka mitt självförtroende. Jag vill! 


Jag vill bara känna att du verkligen vill ha mig, att jag är den enda. Att jag duger precis som jag är. Att du älskar den riktiga Katja, men det verkar du inte göra. För ingenting duger åt dig. Jag vet inte vad jag ska göra längre. Jag är helt hjälplös :'(

Vad ska jag göra?! Jag gör mitt bästa, vad mer kan jag göra? Har inga krafter kvar. Jag vill ha dig, bara dig. Men du kommer aldrig tro mig :'(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards