Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Katja - 11 augusti 2010 22:03

Idag har jag inte varit riktigt lika effektiv efter jobbet men har ju ändå hunnit med en del, rätt nöjd med mig själv faktiskt. Hoppas det kan hålla i sig! 

Jag mår så bra när jag får saker gjorda och när jag har mycket att göra :), sån är jag. Fullt ös hela tiden ska det vara så man verkligen unnar och uppskatta de små stunderna med lugn när man kan kolla datorn, pyssla om sig själv, läsa tjej tidningar eller bara mysa med pojkvänner eller självklart träffa vännerna. 


Det pinsamma är att jag har träningsvärk från ridningen igår! Fattar det inte, jag har inte haft träningsvärk av ridningen sen jag började typ :(. Inte i ljumskarna iaf :( Blä, nu blir det verkligen till att komma igång igen!


Min söta pojkvän kom och överaskade mig ikväll. Jag har så mycket den här veckan så vi hinner typ inte träffas något men han var helt underbar som kom förbi en sväng idag, Väldigt uppskattat! <3


Nä, kanske dags att sova nu, ska ju trotts allt upp om 8 timmar och jobba, men bara två dagar kvar till helg! :D


Pusselipuss

Av Katja - 11 augusti 2010 16:49

Här kommer de efterlängtade bilderna ;)


  Söta vi i båten :)

  Lite utsikt   Kärlek      

En super glad Daniel med mat i ena handen och ölen i den andra ;)

   Jag på färjan på väg till Åland :)


Åh jag längtar redan tillbaka! Vill ha sommar och just nu känns det verkligen som höst för det regnar varje dag och är bara grått :(


Pusselipuss

Av Katja - 11 augusti 2010 15:52

Usch, jag vet inte vad jag vill göra i höst eller i vår för den delen. Förut var jag helt inne på att plugga i höst men nu lutar det helt åt att jobba. Knepigt. Önskar att man inte var så beroende av pengar som man är. Men med en dyr hobby som ridningen är det inte så lätt och sen när man dessutom gillar att roa sig och shoppa så.. Men det blir nog att jobba fram till årskiftet och då hinner jag tyvärr inte jobba, men jag kanske kan hinna med något annat spännande projekt. Sen får vi se vad jag hittar på i vår sen, men det är ett senare problem.


Pusselipuss

Ovido - Quiz & Flashcards