Direktlänk till inlägg 11 augusti 2010

En pinsam grej..

Av Katja - 11 augusti 2010 22:03

Idag har jag inte varit riktigt lika effektiv efter jobbet men har ju ändå hunnit med en del, rätt nöjd med mig själv faktiskt. Hoppas det kan hålla i sig! 

Jag mår så bra när jag får saker gjorda och när jag har mycket att göra :), sån är jag. Fullt ös hela tiden ska det vara så man verkligen unnar och uppskatta de små stunderna med lugn när man kan kolla datorn, pyssla om sig själv, läsa tjej tidningar eller bara mysa med pojkvänner eller självklart träffa vännerna. 


Det pinsamma är att jag har träningsvärk från ridningen igår! Fattar det inte, jag har inte haft träningsvärk av ridningen sen jag började typ :(. Inte i ljumskarna iaf :( Blä, nu blir det verkligen till att komma igång igen!


Min söta pojkvän kom och överaskade mig ikväll. Jag har så mycket den här veckan så vi hinner typ inte träffas något men han var helt underbar som kom förbi en sväng idag, Väldigt uppskattat! <3


Nä, kanske dags att sova nu, ska ju trotts allt upp om 8 timmar och jobba, men bara två dagar kvar till helg! :D


Pusselipuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards