Direktlänk till inlägg 15 augusti 2010

Kräftskivan :D

Av Katja - 15 augusti 2010 13:00

Kräftskivan igår var riktigt riktigt lyckad tycker jag J. Vi satt och käkade kräftor och sjung massa snapsvisor och alla verkade ha väldigt kul. De sista åkte hem 4,30 så man kan säga att jag är trött idag! Me vi var lagom många, 10 stycken, så alla var med och det delades inte upp så mycket och alkoholen var det ingen brist på heller.


Men nu på morgonen har jag varit väldigt duktig och städat och fixat hemma så det ser riktigt bra ut nu när pappa kommer hem J.

Sen har jag ridit mitt busfrö också, red lite markarbete. Hon tyckte det var väldigt kul och var sjukt pigg, känns sådär inför träningen på Future Factory på onsdag men det blir säkert bra.


Nu ska jag och Daniel iväg till Göteborg där vi ska på Rix Fm festival, jag ska överraska honom med det och det kommer att bli grymt!


Pusselipuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards