Direktlänk till inlägg 15 augusti 2010

Göteborg och Rix Fm festival

Av Katja - 15 augusti 2010 23:45

Jag har haft en helt underbar dag i Göteborg med snyggingen själv.

Han fick köra upp för jag var helt slut (A).

Vi gick en sväng på stan när vi kom fram och käkade god wok. Sen skulle vi ju på festivalen, bara det att ingen av oss hittar särskilt bra i Göteborg så det var ett litet äventyr men vi hittade tillslut. Det var galet kul på konserterna, många bra artister! De artister som var där var: Anders Fernette, Apollo Drive, Broken Door, Darin, E.M.D, Erik Drönwall, Erik Hassle, Love Generation, Ola, Ramsells och Rebound. De var grymt må jag säga! Jag älskar sånt där, man står och sjunger med och klappar händerna och det går inte annat än att le. Konferencierer för kvällen var självaste Gert Fylking, Ola Lustig, Roger Nordin och Sofia Wistam.


Tack för en kalas bra dag älskling!

Dagen började dessutom med att jag fick frukost på sängen och att han hjälpte mig att fixa lite i stallet. Vilken kille va?! Han är bäst! <3

Pusselipuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards