Alla inlägg den 19 november 2010

Av Katja - 19 november 2010 22:38

Undrar vem som åker hem av Olle, Andreas och Linnea. Jag hoppas verkligen Linnea sitter säkert sen spelar det inte så stor roll. Men jag tycker Olle har tappat otroligt mycket. Hans audition var ju magisk men nu? Inte fullt så bra.

Jag ska bara se vem som åker ut sen krypa ner i min underbara säng med Tiger och boken, myspys! Sen kommer min älskade snygging och kryper ner inatt så ska vi ha en underbar lördag tillsammans <3  


Hann fixa naglarna lite, känns bra. Blev metallblått, skulle vilja att det var en lite mörkblåare färg. Får kolla på det imorgon :)

  

Depend nr: 41


God natt, pusselipuss

Av Katja - 19 november 2010 21:32

Nu ligger i soffan och myser med Anna framför idol. Måste säga att Jay är en klar favorit, fan vad han är bra! Andra låten han gjorde var magisk. Vem är din favorit?

Jag funderar på att ta tag i mina naglar, de ser inte allt för bra ut. Vill ju vara fin, imorgon för mitt hjärta!


Gick sådär att rida, varken jag eller CanCan var nog så laddade på ett dressypass.

Nu ska jag fortsätta mysa med Anna :)

Pusselipuss

Av Katja - 19 november 2010 16:21

  


När jag kommer hem så möts jag av min älskade lilla Tiger, han är grymt söt! Just nu springer han runt som en galning och hoppar upp och ner på allt. 

Vill ni veta en liten pinsam sak?...

Tiger har lite bestämda idéer om hur det ska vara när jag går på toa.. HAHA

Om jag stänger honom ute från badrummet skriker han som en galning. Han vill vara hos mig och gärna uppe på toa sitsen, bakom mig och så kraffsar han mig på rumpan (A). Haha, pinsamt!


Nu ska jag äta lite mellanmål och sen ut och rida :)

Pusselipuss

Av Katja - 19 november 2010 12:51

Snart är det dags för lunch, bästa delen av arbetsdagen tycker jag. Idag har jag med mig spagetti och köttfärssås, mums! Jag har blivit en riktig bokmal det sista, läser på lunchen och innan jag går och lägger mig. Jätte mysigt och man varvar verkligen ner, något jag verkligen behöver eftersom jag alltid går på i 120. Jag blev tillsagd för ett tag sen att varva ner, ta det lugnare för de var oroliga att jag skulle gå in i väggen. Att läsa har hjälpt mig otroligt mycket att spänna av och varva ner.

   Just nu läser jag Elsas mode av Sofi Fahrman, det är den första boken i en trilogi om Elsa. Jag har fastnat helt och kommer köpa de andra två böckerna också.  


Nu ska jag springa upp till de sköna fotöljerna och äta och läsa :)
Pusselipuss

Av Katja - 19 november 2010 09:09

Äntligen är det fredag! Man kan ju inte annat än att vara glad på fredagar, man har hela helgen framför sig och kroppen sprudlar av energi!
Ikväll är det tänk myskväll med Anna. Idol och massa god mat står på schemat, det blir bra det. Jag kommer antagligen försöka komma i säng tidigt, så jag orkar med helgen. Daniel jobbar sent även idag men imorgon blir det en heldag <3 LÄNGTAR!


Ganska lugnt på jobbet idag så det är skönt, kanske kan få sluta i tid för en gångs skull. Nä bäst jag fortsätter arbeta.

Ha en toppen dag!

Pusselipuss

Ovido - Quiz & Flashcards