Alla inlägg den 25 november 2010

Av Katja - 25 november 2010 12:43

Usch jag är riktigt seg idag! Men nu är det inte långt kvar. Nu lunch sen fixa det sista på jobbet för att ge mig av mot Vara. Kommer antagligen inte blogga mer ikväll för jag kommer hem sent ikväll :(.


Pusselipuss

Av Katja - 25 november 2010 07:30

Shit vad mycket längre tid allt tar på morgonen med all denna snö! Segt att släppa ut hästarna i snön, får skylla mig själv för att jag inte plogade igår men det blev så sent :(. Sen ska alla hästarna bytas täcken på och fixas med.
På vägarna går det skit segt att köra! :(


Hoppträningen igår gick fint, dock var CanCan väldigt busig och bockade som en idot men jag lyckades hålla mig kvar :). Hoppade bana på 110-120, hon var riktigt lydig fast hon var så busig så det var roligt!


Idag så ska jag försöka sluta lite tidigare för jag ska vara i Vara absolut senast klockan fyra på föreläsning :). Så det är bäst att jag jobbar på.


Pusselipuss

Ovido - Quiz & Flashcards