Alla inlägg den 23 november 2010

Av Katja - 23 november 2010 22:11

Shit nu är jag galet trött efter en riktigt stressig eftermiddag :(. Gick en sväng på stan efter jobbet och skulle handla julklappar, blev mest till mig själv (A). 

Träningen gick fint, hon har utvecklats mycket nu. Jag var dock lite seg i kroppen så presterade väll inte max.

Nu ska jag mysa till det och läsa lite i min bok och ladda för ännu en snöfylld dag imorgon.


God natt, pusselipuss

Av Katja - 23 november 2010 11:36

Asså shit vad det snöar! Det snöar massor och det slutar inte! Kan bli spännande att ta sig hem idag :P.
Nu vill jag bara hem, mysa ner mig i soffan eller baka julgodis! Underbara jul!
Synd bara att jag har 100 saker att göra! :(


Pusselipuss

Av Katja - 23 november 2010 07:34

Ja nu är det verkligen vinter på riktigt! Jag tycker det är jätte mysigt med snön :). Det blir så mycket ljusare och jag få en sådan härlig känsla i kroppen. Dock skulle jag vilja ha på broddar och snösulorna på hästarna :P. Lute jobbigt att köra bil nu också, speciellt när det snöar och blåser som det gör idag. Men lite spänning i vardagen är ju bara roligt ;).


Hjärtat överaskade mig igår med att vara hos mig hela tiden efter jobbet och sova hos mig. Han gav mig flera fnissanfall då han fick ta ut fyrhjulingen och leka, han såg verkligen ut som en 3 åring! Haha sjukt söt iaf :).


Idag är det jobb som står på schemat och sen dressyrträning ikväll för Göran, ska bli kul. Segt som tusan att jag tränar så sent bara, lätt att fastna i soffan (A).

Såg föresten att jag var på första sidan på klubbens hemsida :) Kolla gärna, det är resultaten från helgen.  http://www.skaraortensrf.se


Pusselipuss

Ovido - Quiz & Flashcards