Alla inlägg den 22 november 2010

Av Katja - 22 november 2010 15:57

Åh vad seg jag är. Sitter på jobbet fortfarande och vill bara hem, men snart ska jag få gå ut i snön. Tänkte att CanCan skulle få vila idag, kanske gå en promenad med henne. Så istället för att rida tänkte jag försöka plocka i ordning lite hemma och i stallet. Det är väldigt välbehövligt, ska iväg till Skövde och hämta pappa ikväll också. Mindre kul i det här vädret, men men. Vad gör man inte för att slippa åka buss (A). Känner mig inte allt för lockad på att cykla 2 km i snön till bussen och stå där att vänta, Brr! Då är det mycket skönare att sätta sig i en varm bil med sällskap av Rix morgon zoo.

Pusselipuss

Av Katja - 22 november 2010 12:11

Nu har det varit fullt upp igen och dåligt uppdaterande av mig. Sorry! Måste skärpa mig.

Men iaf. I lördags hade jag en helt underbar dag med Daniel! Jag gick upp på morgonen fixade stallet och red båda hästarna. Gick in och duschade är väckte! Daniel kl.12 Då lagade vi pannkakor till frukost, så himla gott och så mycket VI! På eftermiddagen åkte vi en sväng till Skövde och jag handlade mina första julklappar, skönt. Blev även lite till mig, förvånade va? ;) På kvällen bjöd min romantiska pojkvän mig på middag på Mangos i Skövde. Det var otroligt mysig. Vi åt massa god mat, pratade hur mycket som helst och höll varandra i handen. Mhm! <3


Igår var det tävling på hemmaplan. Jag hade med båda mina Mario fick gå 1m bara och CanCan 1m och 110. De skötte sig båda jätte bra, Mario tyckte att det var helt galet roligt! I 1m så fick jag ett stopp med båda på 3.an, pilotfel kanske? Men sen i 110 så skärpte jag till mig ordentligt och var dubbelnolla med CanCan! Det räckte till en 2:a plats och seger i KM! :D Var en väldigt lycklig Katja efter det kan jag säga :P.

På eftermiddagen var det ponnytävlingar och då satt jag i domartornet, vi hade sjukt kul! HAHA! Sen var jag helt totalt död på kvällen men glad och lättad.


Nä nu måste jag fortsätta jobba, rätt mycket idag faktiskt.

Pusselipuss

Ovido - Quiz & Flashcards