Direktlänk till inlägg 22 november 2010

Seg!

Av Katja - 22 november 2010 15:57

Åh vad seg jag är. Sitter på jobbet fortfarande och vill bara hem, men snart ska jag få gå ut i snön. Tänkte att CanCan skulle få vila idag, kanske gå en promenad med henne. Så istället för att rida tänkte jag försöka plocka i ordning lite hemma och i stallet. Det är väldigt välbehövligt, ska iväg till Skövde och hämta pappa ikväll också. Mindre kul i det här vädret, men men. Vad gör man inte för att slippa åka buss (A). Känner mig inte allt för lockad på att cykla 2 km i snön till bussen och stå där att vänta, Brr! Då är det mycket skönare att sätta sig i en varm bil med sällskap av Rix morgon zoo.

Pusselipuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards