Alla inlägg den 17 november 2010

Av Katja - 17 november 2010 21:15

Äntligen så har jag lyckats ta mig tid till att klippa min stora lurviga häst, tredje gången för den här säsongen redan! Men hon blev väldigt fin, dock behöver hon rycktas nu! Men skönt att äntligen blivit av med all päls! Ska försöka ta kort på henne imorgon tänkte jag så får ni se min randiga häst. Nu sitter jag i soffan med Anna panna och äter fisk och skaldjursgryta med ris och kollar på Greys. Vi har det ganska bra måste jag säga. Pusselipuss

Av Katja - 17 november 2010 07:45

Jaha, då var man igång och bloggade igen! Jag har verkligen saknat bloggen men jag har haft så galet mycket att göra så det har inte funnits en chans att blogga tyvärr L.

Det har hänt så otroligt mycket sen sist som jag vill berätta, men det kommer väll fram allt eftersom.


Usch, det senaste har jag fallit för snooze, det är inte alls bra för jag kommer sent till jobbet. Blir så trött på mig själv! Får försöka lägga mig i tid så jag vaknar utvilad och bara hoppar upp ur sängen, som om det skulle hända :P.

Den här veckan bor Anna hos mig, super mysigt! Pappa, Anki och Theo är i Egypten och göttar sig så då tar Anna hand om Ankis katter och hästar . Detta leder ju till att vi har mysigt tjejkvällar varje kväll, lagar mat, myser och snackar.

Nä nu får jag ta tag i jobbet igen.

Pusselipuss Katja

Ovido - Quiz & Flashcards