Direktlänk till inlägg 17 november 2010

Igång igen :)

Av Katja - 17 november 2010 07:45

Jaha, då var man igång och bloggade igen! Jag har verkligen saknat bloggen men jag har haft så galet mycket att göra så det har inte funnits en chans att blogga tyvärr L.

Det har hänt så otroligt mycket sen sist som jag vill berätta, men det kommer väll fram allt eftersom.


Usch, det senaste har jag fallit för snooze, det är inte alls bra för jag kommer sent till jobbet. Blir så trött på mig själv! Får försöka lägga mig i tid så jag vaknar utvilad och bara hoppar upp ur sängen, som om det skulle hända :P.

Den här veckan bor Anna hos mig, super mysigt! Pappa, Anki och Theo är i Egypten och göttar sig så då tar Anna hand om Ankis katter och hästar . Detta leder ju till att vi har mysigt tjejkvällar varje kväll, lagar mat, myser och snackar.

Nä nu får jag ta tag i jobbet igen.

Pusselipuss Katja

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards