Direktlänk till inlägg 19 november 2010

Vem åker?

Av Katja - 19 november 2010 22:38

Undrar vem som åker hem av Olle, Andreas och Linnea. Jag hoppas verkligen Linnea sitter säkert sen spelar det inte så stor roll. Men jag tycker Olle har tappat otroligt mycket. Hans audition var ju magisk men nu? Inte fullt så bra.

Jag ska bara se vem som åker ut sen krypa ner i min underbara säng med Tiger och boken, myspys! Sen kommer min älskade snygging och kryper ner inatt så ska vi ha en underbar lördag tillsammans <3  


Hann fixa naglarna lite, känns bra. Blev metallblått, skulle vilja att det var en lite mörkblåare färg. Får kolla på det imorgon :)

  

Depend nr: 41


God natt, pusselipuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards