Direktlänk till inlägg 19 november 2010

Sötast

Av Katja - 19 november 2010 16:21

  


När jag kommer hem så möts jag av min älskade lilla Tiger, han är grymt söt! Just nu springer han runt som en galning och hoppar upp och ner på allt. 

Vill ni veta en liten pinsam sak?...

Tiger har lite bestämda idéer om hur det ska vara när jag går på toa.. HAHA

Om jag stänger honom ute från badrummet skriker han som en galning. Han vill vara hos mig och gärna uppe på toa sitsen, bakom mig och så kraffsar han mig på rumpan (A). Haha, pinsamt!


Nu ska jag äta lite mellanmål och sen ut och rida :)

Pusselipuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards