Direktlänk till inlägg 19 november 2010

Lunchläsning

Av Katja - 19 november 2010 12:51

Snart är det dags för lunch, bästa delen av arbetsdagen tycker jag. Idag har jag med mig spagetti och köttfärssås, mums! Jag har blivit en riktig bokmal det sista, läser på lunchen och innan jag går och lägger mig. Jätte mysigt och man varvar verkligen ner, något jag verkligen behöver eftersom jag alltid går på i 120. Jag blev tillsagd för ett tag sen att varva ner, ta det lugnare för de var oroliga att jag skulle gå in i väggen. Att läsa har hjälpt mig otroligt mycket att spänna av och varva ner.

   Just nu läser jag Elsas mode av Sofi Fahrman, det är den första boken i en trilogi om Elsa. Jag har fastnat helt och kommer köpa de andra två böckerna också.  


Nu ska jag springa upp till de sköna fotöljerna och äta och läsa :)
Pusselipuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards