Direktlänk till inlägg 19 november 2010

Snart helg :)

Av Katja - 19 november 2010 09:09

Äntligen är det fredag! Man kan ju inte annat än att vara glad på fredagar, man har hela helgen framför sig och kroppen sprudlar av energi!
Ikväll är det tänk myskväll med Anna. Idol och massa god mat står på schemat, det blir bra det. Jag kommer antagligen försöka komma i säng tidigt, så jag orkar med helgen. Daniel jobbar sent även idag men imorgon blir det en heldag <3 LÄNGTAR!


Ganska lugnt på jobbet idag så det är skönt, kanske kan få sluta i tid för en gångs skull. Nä bäst jag fortsätter arbeta.

Ha en toppen dag!

Pusselipuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards