Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Katja - 25 mars 2010 12:15

Som sagt ikväll är det förfest hos mig :)


Och eftersom det är våffeldagen så ska vi äta våfflor ikväll! :)

Har precis varit iväg och handlat

  • 4 paket ekströms frasiga våfflor
  • 1 liter grädde
  • 1 liter smör
  • Sen hade vi massa sylt hemma så det köpte jag inte :P

Ni kan förstå att jag kände mig som en riktigt flötig tjockis inne på Ica (A).


Ska ni äta några våfflor idag?


Tur att man ska en sväng till gymmet sen också.

På tal om gymmet, jag insåg i bilen att jag måste ha glömt mina träningsskor där :(

Trodde aldrig att de skulle vara kvar, men ringde och kollade iaf. Och de hade dem!! Vilken lättnad!


Nä nu ska jag lyssna på ännu en föreläsning om fyra olika perspektiv inom organisation och ledarskap.


Pusselipuss 

Av Katja - 25 mars 2010 07:19

Shit, det är redan torsdag. Sjukt vad den här veckan har gått fort!

Och jag har världens träningsvärk i rumpan och framsida lår idag, skönt att känna att man har gjort lite nytta iaf ;)


Dagens:

  • Stallet
  • Handla
  • Städa
  • Tvätta
  • Plugga!
  • Göra klart projektsammanställningen
  • Gymmet, ett HLM pass med MG står på schemat idag

Sen ikväll blir det party! Det är nämligen premiär av Mangos i Skara :).

Så det blir lite förfest hos mig sen drar vi in till Skara. Jag ska vara nykter för jag har träning imorgon bitti, inte så lyckat att rida bakis (A) :P


Sen är det ju våffeldagen idag så då ska vi mummsa i oss massa våfflor ikväll! :D


Pusselipuss

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards