Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Katja - 22 mars 2010 17:24

Nu sitter jag här för att samla lite kraft för att gå ut i kylan och sen plugga!

Känns som om jag inte har fått något gjort idag men det är nog bara för att jag inte har pluggat eller jobbat något än.


För jag har hunnit med stallet, hagen, hästaffären, ett pass på gymmet, Skövde och snacka lite skit med Anna.


I hästaffären blev det idag tyglar, delta. jacka och en present..  


Sen när jag hämtade Anki i Skövde passade jag på att åka förbi Smycka föra att köpa en ny berlock till mitt Pandora armband eftersom jag nollade 120 igår!

Det fick bli den här:   den passade ihop med de jag hade innan och de små trianglarna får representera alla de mål vi har uppnått på vägen till våran nolla i 120!

Har fått för mig att när jag gör något speciellt bra, så får jag köpa en berlock och så ska den betyda något  


Nä nu måste jag ut till stallet, har möte med min studie grupp i projektledning ikväll.


Pusselipuss

Av Katja - 22 mars 2010 08:25

Usch, den här veckan är det riktigt mycket. Förutom allt som jag brukar göra så måste jag plugga som en dåre. Jag åker nämligen till Sälen på måndag om en vecka med Daniels familj. Så innan det måste jag plugga ikapp och göra allt som ska göras v.13 Men det är bara att ta tag i det och inte bli sittandes i soffan eller vid datorn massa onödig tid men ändå unna sig roliga saker så man orkar :)


Dagens:

  • Fixa stallet och rida Cannis
  • Fixa i ordning hagen (Jag ska låna ut en hage till en kompis en vecka)
  • Träna, ett pass på förmiddagen och ett ikväll om jag hinner
  • Åka till hästaffären 
  • Hämta Anki i Skövde
  • Plugga, plugga och plugga lite till! 

Hoppas ni får en bra dag, snart är det påsk! :D


Pusselipuss

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards