Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Katja - 19 mars 2010 17:48

  

En av bilderna Linda tog i tisdags :)


Tränade dressyr för Anna imorse och CanCan var så jäkla fin, så roligt!

Känns riktigt bra nu och jag börjar tro på mig själv igen.


Nu ska jag provsmaka muffinsarna som jag och Theo (min bror) gjorde nyss :)


Pusselipuss

Av Katja - 19 mars 2010 14:56

Den här veckan har det varit fullt upp!

I tisdags så var jag och Anna i Skövde. Jag köpte lite smått och gott: eyeliner, rouge, svarta jeans och en en vårig tröja :). 

På kvällen var det hingstvisning hemma, så jäkla fina hästar och vad bra Magnus och Jannika red! Det var WestLife och Schou & Skouboe som var här och visade sina hingstar. Härligt med ny inspiration, det har varit lite dåligt med det den här snöiga vintern. Det var mycket folk som var och kollade också vilket gjorde det hela ännu trevligare


I onsdags så var det mest plugg på dagen, sen ett centerpass på gymmet.

På kvällen var det hoppträning för Erika Andersson. Jag provade ett nytt bett, ett pessoa med en ring som jag hade delta mellan bettringen och hävstångsringen. Det fungerade hur bra som hellst hade toppen känsla! :D


Igår var det plugg plugg och åter plugg. Men på kvällen kom Anna så åt vi middag och kollade på New Moon, galet vad bra de filmerna är!


Känns verkligen som det har varit fullt upp med hästar och plugg den här vecka.

Men nu är det fredag och i eftermiddag så kommer pappa och min lillebror hem :). Alltid trevligt när broder kommer hem, han är bara här varannan helg så det blir inte så mycket tyvärr. Funderar på vad man kan hitta på för roligt den här helgen, funderar på bowla :)


Pusselipuss Katja

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards