Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Katja - 23 mars 2010 23:00

Idag har det verkligen varit fullrulle!


Hann rida två hästar hos Erika idag, båda var rätt sega så jag var helt slut efteråt! 
Sen hjälpte jag till när hon tränade A-L :). Pompe är ju världens sagohäst, en stor vit maffig häst som hoppar som en ponny!


Sen var det bara hem och plugga och då kom älsklingspälskling och så pluggade vi tillsammans, så himla mysigt vardagsgrej.


På kvällen var det gymmet som gällde med MG, vi körde på ett dubbelpass med center och power step. Riktigt skönt!


Efter det så åkte jag och hämtade Daniel så åkte vi till mamma. För hon är i Luxenburg med jobbet så då fick jag åka och kolla till hennes katter. De är så sjukt gosiga och fina!


Sen var det bara hem och duscha sen dö i Daniels famn i soffan.


Vilken underbar dag och vilken underbar kille!


Pusselipuss

Av Katja - 23 mars 2010 14:15

Min "hästskötare" Rebecka fyller år idag, stort grattis! 


Utan Rebecka hade jag aldrig varit där jag är med CanCan nu. Hon har hjälpt mig otroligt mycket i stallet, mockat fixat foder mm. Plus ridit Mario nästan varje dag i ett år. Så jag har kunnat lägga min tid på CanCan!


Tack Rebecka och grattis än en gång!

Av Katja - 23 mars 2010 07:36

Usch imorgon när klockan ringde var det inte alls roligt att gå upp! 

Blev sent igår för jag var och kollade på Daniels hockey match, som de tyvärr förlorade.


Men nu har jag varit riktigt duktig på morgonen, hunnit med hur mycket som hellst.

Innan halv 8 har jag hunnit med, fodra, fixa höt, byta täcken, frukost, plugga inför söndagen och jobba lite :D Riktigt stolt över mig själv!


Nu ska jag snart ut till stallet och fixa det sista sen bär det av till Erika Andersson för praktik, mycket trevligt.


Hoppas ni får en kanon dag!

Pusselipuss

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards