Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Katja - 24 mars 2010 21:01

Åh vad jag saknar mamma! Träffar nästan aldrig henne längre, bara på träningar och tävlingar typ. Det är ju inte alls på samma sätt som när man bor ihop.


Historia för er som inte känner mig:

Mamma hyrde övervåningen i vårat hus fram tills jag tog studenten då flyttade hon till en egen gård utanför Götene. Jag bor kvar i huset, har som en egen lägenhet med hall, badrum, tvättstuga, sovrum och vardagsrum. Riktigt skönt! Men jag bor nu med pappa och hans flickvän, Anki.


 Eftersom pappa jobbar väldigt mycket borta så är han bara hemma på helgerna, eller igentligen är han bara hemma varannan helg. Resterande tid så bor jag och Anki i huset. Jag går inte ihop med Anki och tyvärr så blir det att jag undviker henne så mycket jag bara kan. Det är jäkligt jobbigt och tär rejält på en.

Det är som att bo själv med att städa, tvätta, laga mat och vara ensam men sen så stöter man på en jävligt jobbig tant. 

Det är verkligen inte roligt! 


Just nu vill jag bara härifrån, vill inte bo så här mer. Men ändå har jag inget val, för jag vill satsa på hästarna och trivs jäkligt bra på gården.


Usch saknar min mamma! <3 

Av Katja - 24 mars 2010 14:55

Det du hör, glömmer du. Det du ser, det minns du. Det du gör, det förstår du.


Kinesiskt ordspråk

Av Katja - 24 mars 2010 07:40

Japp här sitter jag och har ätit frukost och pluggat lite och ska snart bege mig till stallet. I sängen ligger en söt kille och sover skönt, det vill jag också. Fusk!!


Dagens:

  • Stallet
  • Rida igenom CanCan
  • Gymmet, muskelpass vid 9 med Erika och sen ev. ett centerpass i em.
  • Plugga tills jag spyr
  • Putsa lite kanske :)
  • Jobba lite med Flow

Jag tror det kan bli en riktigt bra dag och jag känner mig riktigt effektiv, får väll se hur länge det håller i sig :P


Hoppas ni får en underbar dag


Pusselipuss

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards