Direktlänk till inlägg 28 augusti 2010

Underbara hästar! <3

Av Katja - 28 augusti 2010 18:00

Shit vilket kalas bra dag !!


Varit i Loo med båda och tävlat idag och kunde inte gått bättre.

Jag och Rebecka åkte vid 7 tiden, med lille Mario. Mamma och Micke kom senare med CanCan.


Första klassen med Mario var 1m, han kändes jätte fin dock lite seg. Men efter en kanon runda så kunde vi ta hem segern :D. Andra klassen var också 1m, jag startade först. Han kändes lika fin som i första klassen, våran runda räckte till en 3:e plats så bara att gå in på prisutdelning igen och hämta pris ;). 

CanCan var helt galen innan sin första start, 1m! Hon ville bara vara med Mario och var allmönt dum och istadig. Men väl inne på banan så skärpte hon till sig. Jag höll lite mycket i henne så hon rev ett men jag var jätte nöjd ändå. Trodde inte vi skulle komma runt ens när hon var på det humöret. Andra klassen med Cannis var 110, hon var hur fin som helst! Gud vilken fin runda säger jag bara! Det enda som inte var bra var kombinationen, vi kom fel in så det blev lite konstigt, men men. Vi blev dubbelnolla iaf. Det gav oss en 3:e plats! Hennes första start i avd.A, bara att gå in på prisutdelning igen. 

Bra dag! 4 starter, topp tre och pris i tre av dem = NÖJD KATJA


Tack Rebecka, mamma och Micke för hjälpen!! Utan er hade det aldrig gått!


Pusselipuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards