Direktlänk till inlägg 23 augusti 2010

Måndags ångest

Av Katja - 23 augusti 2010 14:56

Jaha, idag var det måndag igen vilket betyder att jag befinner mig åter på jobbet. Sjukt mycket att göra hela dagen fram tills nu, för nu dog det totalt. Lite skönt att hinna varva ner och så innan man slutar :P.


Idag ska jag försöka ta tag i tvättning och målning utav stallet, får väll se hur det går. Har en hel del annat som behövs göras, suck! Förstår inte att det alltid drar ihop sig så.


Sen är det strul med helgens planering, skulle ha tävlat både lördag och söndag. Men nu är söndagens tävling inställd så jag ska försöka lösa det för jag vill gärna tävla båda i helgen, får väll se hur det går.


Nä dags att göra rent maskinen.

Pusselipuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards