Direktlänk till inlägg 16 augusti 2010

Ännu en dag till historien

Av Katja - 16 augusti 2010 21:34

Jaha, då var även den här dagen till ända. 

Känns inte som om jag har hunnit  med någonting idag :(.

Efterjobbet åkte jag hem och möttes av att mitt hjärtegull var hemma hos mig. Vi vilade en stund, båda helt slut efter helgen sen så försökte jag fylla i mina mål mm som vi måste göra med Talangutveckling, det är svårt med väldigt nyttigt.

Sen pysslade jag med mina hästar lite, plockade i ordning i stallet och lite sånt. Hann tyvärr inte rida, håller tummarna för att hon inte är allt för hemsk på träningen på onsdag (A).


Har iaf varit duktig och lagat massor av mat! Blev 8 matlådor :$,kycklingwok med ris, och sen pasta med ost och skinksås. Så nu har jag lite lådor till den här veckan, men de går åt galet snabbt igentligen!


Var sugen på att gå ut idag, men behöver ta igen mig lite efter helgen. Plus att måndax inte är så kul nykter och har ingen större lust att dricka när man ska upp och jobba imorgon. Känner mig som en gammal tråkig tant, haha (A).


  


Målade naglarna idag också :P. Lite roligt med en annorlunda färg. Jag känner mig lite trendig och piffad, även när jag går i mina vita labbkläder på jobbet ;).

Pusselipuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards