Direktlänk till inlägg 16 augusti 2010

Grym helg! <3

Av Katja - 16 augusti 2010 10:31

Jag har haft en sjukt grym helg måste jag bara säga! Den har haft allt! Mys, fest, pojkvän, vänner, hästar, mamma, allt verkligen!


Men nu är vardagen igång igen. Sötnöten sov hos mig i natt och så underbart att vakna upp brevid honom och börja en ny vecka. Det ger mig massor av styrka!
Igår flyttade Malin in med sin häst i stallet, ska bli skit kul med en tjej till i stallet! Roligt när man har kompisar. Alltid kul att sitta och tjöta skit och ha någon att rida med och så.

Mina hästar fick sova inne för första gången på typ hela sommaren så imorse började verkligen höstrutinerna. Ge dem mat inne, vänta på att de ska äta färdigt, på med täcken och ut i hagen. Men rutiner är bra, få lite ordning på vardagen igen.


Så nu är det en ny vecka och ingen speciellt planerat förutom en hel helg fylld med fystest :( Blä!


Nä, nu får jag nog fortsätta jobba :P


Pusselipuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards