Direktlänk till inlägg 14 augusti 2010

Taggad!

Av Katja - 14 augusti 2010 17:22

Nu är jag hemma från mamma. Vi hade det riktigt mysigt, satt och pratade hur länge som helst och busade med kissemissarna. Jag fick ta ut Tiger (min kattunge som jag ska få ta hem senare i höst!), det var första gången som han var ute. Han är så galet söt! 


  


Nu blir det att tagga inför kräftskiva ikväll! Ska fixa lite med dukning och sånt nu hade jag tänkt. Jag har lite prestationsångest att min kräftskiva ska vara den bästa, inte lätt! :P Men jag ska göra mitt bästa och se till att jag har riktigt kul! Det blir till att börja med att skriva ett fint sånghäfte till alla snabsvisor som skall sjungas ikväll :D

Pusselipuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards