Direktlänk till inlägg 14 augusti 2010

Baklänges middag

Av Katja - 14 augusti 2010 09:00

Baklängesmiddagen var riktigt lyckad! En helt underbar kväll blev det. Dock var det tufft att få i sig två rätter till efter marängsvis! Men gud vilken god mat, gott vin till och världens bästa sällskap!

Efter middagen kollade vi på The butterfly effect, den var sjukt bra med läskig tycker jag (A). Så den rekommenderar jag starkt men se till att ha en famn som du kan krypa upp i.  Baklängesmiddag var ett litet roligt sätt att äta på så det tycker jag ni ska prova också :).


Hoppas ni får en bra dag i värmen, själv ska jag åka och hälsa på mamma sen blir det kräftskiva! :D


Pusselipuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards