Direktlänk till inlägg 10 augusti 2010

Gårdagens girlpower!

Av Katja - 10 augusti 2010 14:00

 Jag och Erika på vägen från förfesten till Stadt, bilden är tagen med mobilen därför så suddig.


Igår var det måndag och det traditionella måndags klubben i Lidköping stod på schemat. Erika och Anna kom till mig på kvällen och så satt vi och tjötade massor, jätte trevligt! Jag var nykter eftersom jag skulle upp och jobba idag. Vid 22.30 tiden åkte vi in till Lidköping till en förfest med lite allt möjligt folk, det var Erikas vän som hade festen. Jag träffade Malin och Viktor där som också är hästfolk, lite kul att ses utanför ridhuset :P. Man är ju lite annorlunda, så det var riktigt trevligt. Jag och Erika hade en riktigt rolig pratstund där! 

Sen var det dags för Stadt, det var väldigt mycket "unga" (läs fjortisar) där som var på tog för fulla, inte så kul! 18+ är inte lika roligt längre helt klart! Men vi hade kul iaf :). Sen åkte vi hem efter att tjötat med några random killar vid bilen och jag fick med mig min älskade pojkvän också, Erika sov hos mig också i och för sig, men det var bestämt sen innan.

Tack för en kalas bra kväll! :D


Pusselipuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards