Direktlänk till inlägg 23 april 2010

Idiot grej!

Av Katja - 23 april 2010 12:12

Igår var det torsdag och 50 dagar till studenten för de som går i 3an viket självklart skulle firas! Vi satt hemma hos en killkompis och drack lite, spelade kort och chillade :). Samtidigt var det studentmiddag på Skaras nyöppnade nattklubb/restaurang Mangos. Vi hade lite sms kontakt med folk som var på middagen och de sa att det inte var något drag alls. Men jag och pojkvännen bestämde oss för att ta en promenad och kolla läget iaf de andra dissade. Så vi gick dit vid halv 12, promenad genom hela stan. Riktigt mysigt sådär på natten.  När vi närmade oss så såg vi att det inte var något folk utanför men jag övertalade pojkvännen att vi går fram och kollar i alla fall. Då har vi ju visat att vi var där och inte ett tråkigt par som bara sitter hemma. När vi kom dit så kom det ut några vi kände, stod och pratade med de en stund. Kom ut mer folk undertiden, sen när vi gick så stod det typ 10 pers utanför och helt tomt där inne. Helt sjukt ändå, okej att Skara är jäkligt litet men det finns väll fler studenter än de 10 som var ute?


Men till själva saken. På vägen hem så slog det slint för mig. Jag gjorde något som jag har lovat att aldrig i hela mitt liv göra. Jag hatar folk som gör det och fattar inte hur de kan. Men jag gjorde det och hatar mig själv för det något enormt! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards