Alla inlägg den 11 april 2010

Av Katja - 11 april 2010 21:37

Idag har jag impuls shoppat, inte alls bra jag som skulle spara pengar :P. 

Köpt tre Amigo täcken på internet till min stjärna och så har jag äntligen beställt ett par ridstövlar! :D


Dagen började med att jag var väldigt effektiv och fixade stallet och lite saker på klubbens hemsidan medans på morgonen när världens bästa snussade sött i sängen.

Jag går upp senast typ 7 varje morgon, men sömntutan sover gärna till 12-13. Förstår inte hur man kan sova så länge, själv får jag panik när jag sover till 9. Då tycker jag att hela dagen har gått men det är en vana antar jag och alla är vi ju olika. Vissa är morgonpigga och andra kvällspigga så är väll livet.

Men halv tolv tyckte jag att det var dags att gå upp ;).


Sen har dagen tillbringats med Anna, vi har handlat picknick :). På vägen hem så ringde Pelle och frågade om jag kunde hjälpa honom att köra hem deras nya bil från Skövde. När han sa att han hade köpt en ny bil så tänkte jag att han köpt en nyare bil än den de redan har. Men jag och Anna fick oss allt ett riktigt gott skratt när vi såg  bilen. En liten grön pickup från 1990! Inte riktigt som Volvon att köra :P. Kopplingen var hur seg som helst och gnisslade och ingen servo. Vi skrattade så vi grät, kan tyvärr inte beskriva för er så ni förstår hur roligt det var.


Tänkte hoppa Mario också lite inför nästa helg men shit vad pigg han var! Men själva hoppningen kändes bra :)


Nu ska jag återgå till filmtittandet med världens bästa kille och systeryster ;)

Av Katja - 11 april 2010 08:09

Idag är det mycket små fix hemma.


Jag ska ta några skutt på Mario inför nästa helg :).

Sen så har jag lovat att städa huset, färga Annas hår, fixa fika till min och Annas tripp till Trollhättan måndag-tisdag :).

Skulle väll behöva plugga lite också, men vem orkar det på en söndag?


Hoppas ni får en kalas söndag och inte ligger bakis hela dagen.

Pusselipuss

Ovido - Quiz & Flashcards