Alla inlägg den 5 april 2010

Av Katja - 5 april 2010 23:00

Idag har det verkligen varit fullt upp!


Det har som sagt varit hopptävlingar hemma, Div:1 omg.2 hästhoppning. Skara hade med ett lag men det var stolpe ut tyvärr. Började bra med två nollor, Amanda Albrektsson och Alexei Johansson. Sen hade Erika Iversen ner två och Kristin Andersson fick ett stopp och tre tidsfel. Så det var tråkigt eftersom det gick så bra första omgången. Men men, inget att göra något åt. Nya tag nästa år då jag förhoppningsvis kan vara med.

På tävlingen så försökte jag ta kort åt SKLT, så håll utkik i Skaratidningen :)

Jag var även prisansvarig vilket är tradition för mig, får alltid vara det. Men det är roligt.


Sen så red jag min buse till häst, hon var faktiskt lugn och ridbar! :O Skönt eftersom det är dressyr träning för Göran Liljestam imorgon.


På kvällen ringde Rebecka Persson och undrade om jag ville komma på middag hos henne :). Så jag Rebecka och Ebba, vi är tre klasskamrater från gymnasiet, lagade och käkade middag. Super trevligt! Sånt borde man göra oftare! Vi träffas inte speciellt ofta jag och Rebecka har ganska mycket för oss och Ebba pluggar på Chalmers så hon är ju nästan aldrig hemma. 

Vi kollade på Rebeckas studentfilm, åh vilken nostalgi! Jag blev nästan lite gråtfärdig, studenten är så oslagbart rolig och man får ju bara göra den en gång tyvärr :(.


Men här kommer en liten bild från min student :)

   Rebecka Persson och jag på lyckans dag :)


Av Katja - 5 april 2010 08:09

"Borta bra men hemma bäst"


Nu är jag hemma igen efter en kanon vecka i Kläppen! Har varit skit kul och med massa mys, skidåkning, after ski och skratt! ;)


Jag var väldigt nervös inför resan eftersom jag inte är så van att åka på semester med någon annans familj. Men det gick jätte bra, nöjd med mig själv ;).

De tog hand om mig så bra så, jag var ju med min favorit så det gjorde hela resan <3


Idag är det hopptävling hemma, div.1 Så jag ska hjälpa till där och bli mega inspirerad ;). Åh vad jag också vill tävla, helt galet! 


Jaja, nu är det bäst jag sätter fart. Ska hyra ut några boxar idag också så jag måste fixa dem :)


Pusselipuss

Av Katja - 5 april 2010 08:00

Kände att jag behövde skriva en lista på när jag förtjänar att köpa nya berlocker till mitt pandora armand :)


  

  • Klarat tentan i "Projektledning"
  • Klarat tentan i "Organisation och Ledarskap"
  • Första nollan i 120 avd.B   
  • Kvalat upp till 110 avd.A
  • Kvalat upp till 120, avd.A
  • Första nollan i 125 avd.B
  • Första nollan i 130 avd.B
  • Om jag kommer med i Talangutveckling 2010     

Det är de som ligger närmst i tid, får uppdatera allt eftersom :)

Ovido - Quiz & Flashcards