Alla inlägg den 7 april 2010

.

Av Katja - 7 april 2010 18:16


"En karriär är underbart att ha, men du kan inte kura ihop dig med den en kall natt" Marilyn Monroe om ensamhet

Av Katja - 7 april 2010 15:33

Nu är jag hemma från en liten shopping tur i Skövde med Anna :)

Det var riktigt trevligt och jag fick nästan gjort allt jag hade tänkt.

Blev en hel del shoppat:


 

Vita helt vanliga skor från Skopunkten

Svarta skor med liten kilklack från Skopunkten


  

Marin inspirerande skor från Skopunkten


    

Berlock till Pandora armbandet, eftersom jag kom mer i Talangutveckling 2010
(Den är inte så grön som den ser ut på bilden)


Sen köpte jag även

  • Diadem som jag ska ha på Daniels studentbal
  • Hårfärg ! :)
  • En topp från VeroModa

Jag är riktigt nöjd med dagens shopping, nu är min garderob vår inspirerad igen :)


Pusselipuss

Av Katja - 7 april 2010 06:00

Idag är det mycket som är planerat ! :)


  • 5.55 Skjutsa pappa till tåget
  • Stallet
  • Promenera med CanCan
  • 9.15 Träna med Erika, Muskelpace
  • 11 hämta Anna och åka till Skövde för en shopping tur 
  • ev. 16.30 ett centerpass
  • Rida Mario
  • Göra i ordning ett tränings schema till Mario
  • Fixa lite med resultaten
  • och självklart plugga!

Dags att sätta fart


Pusselipuss

Ovido - Quiz & Flashcards