Alla inlägg den 10 april 2010

Av Katja - 10 april 2010 08:15

Idag har det varit en bra lördag :)


Haft möte med Malin och Lisa om boxplats, de vill flytta tillbaka hit och eftersom Alexandra tar hem sin häst till sommaren så finns det en boxplats som jag kan erbjuda. Det kommer bli kul, skönt att ha kvar den ungdomliga prägeln i stallet ;)


Jag och Sjöström var på Zumba, så jäkla roligt är det! Man måste våga släppa loss ordentligt och det är sjukt skönt. Dock var det inte alls bra för min axel så jag får nog försöka ta det lite lugnt nu.


På kvällen var det släktmiddag hos Daniel, pirrigt som vanligt men det var trevligt. Jag fick känna mig som en riktigt bra flickvän vilket alltid är skönt.


Ingen ridning idag för CanCan skulle vila och Rebecka red Mario, lite skönt att få vara lite ledig ibland.


Pusselipuss

Ovido - Quiz & Flashcards