Alla inlägg den 12 april 2010

Av Katja - 12 april 2010 14:49

Om ca. 1 timme så åker jag och Anna Johansson till Trollhättan för att kolla på clinic med världsstjärnan Erik van de Vleuten och Lasse Parmler. Det ska bli riktigt roligt! Hoppas på massa ny inspiration och kloka ord från Erik. 

Dock är han holländsk så vi får se hur mycket jag förstår med min kassa engelska.

Men fika korgen är packad, väskan snart packad och bilen också :P.


Först ska jag slänga mig igenom duschen så man är lite fräsch.


Pusselipuss

Av Katja - 12 april 2010 06:58

Jaha nu var det måndag igen. Fast jag är en sån där konstig person som tycker om måndagar. Jag får massa ny energi för det är så mycket roligt man ska hinna med i veckan och försöka planera in. :)

Jag tycker om att börja varje vecka med att planera och sätta nya mål, kanske just därför jag tycker om måndagar.


Den här veckan är det väldigt mycket häst som gäller med clinic idag och imorgon i Trollhättan, hoppträning på onsdag och tävling hela helgen. Det är tur att det är det jag tycker om ;)


Pusselipuss

Ovido - Quiz & Flashcards