Alla inlägg den 6 april 2010

:)

Av Katja - 6 april 2010 14:17

Jaha nu har man precis blivit intervjuad av SKLT om tävlingen som vi anordnade igår. Helt oförberedd hoppas bara att jag inte sa något dumt. Håll utkik imorgon! :)


Jag har varit och klippt mig nu, blev en toppning. Känslan av att vara nyklippt är så himla skön och när de tvättar håret, underbart! :D Skulle ha fixat ögonbrynen också, brukar göra det hos henne men glömde av det (A). Men vi bestämde balfrisyren till Daniels studentbal, känns så jäkla bra! Dock lite saker som behöver inhandlas men gud vad kul det ska bli!


Jag har även börjat kolla vad jag vill läsa i höst, vill plugga halvtid precis som jag gör nu på distans. Men svårt att hitta kurser som passar :). Har bestämt en kurs, tror jag "Projektledning med inriktning mot planering 2" känns bra att fördjupa sig. Men den går på kvartsfart så jag behöver en till på kvartsfart. Inte alls lätt att hitta tyvärr.


Men nu ska jag ut i det underbara vår vädret och fixa stallet sen träna dressyr :). 


Pusselipuss

Av Katja - 6 april 2010 09:17

Jaha nu börjar vardagen igen med allt vad det innebär.

Självklart är det fullfart på en gång för mig!


Dagens:

Stallet

Träna för Göran med CanCan

Titta på när Rebecka tränar

Gymmet med MG

Klippa mig

Plugga!! 

Möte 


Nu ska jag kolla på en föreläsning, ha en kalas dag! :)


Pusselipuss

Ovido - Quiz & Flashcards