Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Katja - 4 januari 2011 20:42

Just nu är det väldigt mycket i huvudet! Men det är väldigt roligt! 

Idag har jag ägnat all ledig tid till stallet, eller inte riktigt, sen har jag vilat och grejat vid dator :).

Jag ska snart krypa ner i sängen, är inte trätt eftersom jag är så uppe i varv. Men jag behöver verkligen sova.

Imorgon är det onsdag och min sista arbetsdag innan semestern :). Ska bli skönt att komma iväg även om jag vill vara hemma och pyssla med alla mina projekt (A).

Nu ska jag nog unna mig lite glass innan jag gör i ordning mig för sängen :).


Pusselipuss

Av Katja - 4 januari 2011 14:04

Känns som om jag har alla möjligheter just nu, det öppnas många nya dörrar.

Får så roliga förfrågningar!

Har börjat med ett nytt projekt idag, kan inte berätta mer i nuläget, men det har med hästarna att göra. Det ska bli super kul och utvecklande för mig själv också! Nu måste jag bara sätta mig ner och samla tankarna.


Men först, jobba!

Pusselipuss

Av Katja - 4 januari 2011 07:51

Jag försov mig, eller Daniel också eftersom jag skulle väcka honom, sorry babe.

Så pappa kom och knackade på, då jag skulle skjutsa honom till tåget. Hoppade upp ur sängen, klädde på mig sprang runt som en galning men tror jag lyckades få med mig allt, till om med lill killen Tiger hann få frukost. Sprang ut till bilen 4 minuter senare (A). Pappa sådär glad på mig men han hann med tåget :). Så nu ska jag ladda igång volvon inför Sälen resan!! :D

Allt detta bara pga att jag inte förstår mig på min väckarklocka på nya mobilen. Suck! Oteknisk, ja. Tror jag behövre en kurs i hur min mobil fungerar (A).


Dags att jobba igen.

Pusselipuss

Ovido - Quiz & Flashcards