Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Katja - 1 januari 2011 09:36

Jag brukar alltid ha ett nyårslöfte, tycker det är skönt att ladda nya året med motivation. Men jag vill helst skippa de vanliga löftena om att äta nyttigare, börja träna, bli bättre på det osv osv.


Mitt nyårslöfte för 2011 blir därför:
Jag ska lära känna min egen kropp, veta hur mycket den klarar och vad den mår bra av och vad jag ska göra för att hjälpa den. Jag ska lära mig hur man stressar rätt, så jag kan använda all min energi på bra saker som ger mig något och som jag kommer framåt av!  


Vad har du för nyårslöfte?


Du missar inte min hästblogg va? http://stallkatjap.bloggplatsen.se/

Pusselipuss

Av Katja - 1 januari 2011 09:28

YES!! :D Nu är det nytt år och energin flödar!
Jag får alltid världens energi kick när det blir nytt år! Får ni också det?^
Fast det är väldigt lätt att man har nyårslöften och sätter alldeles för stor press på sig själv så det bara blir pannkaka. Tänk klokt och gå inte ut för hårt, bättre att ni orkar hela året än kör i 220 tempo halva januari.


Jag hade en kalas bra nyårsafton, den var helt lagom :). Massa god mat, väldigt god dricka och skönt folk! Tack för att ni förgyllde min nyår!


Nu är det nytt år som sagt och nya ambitioner :).

Nya året börjar med medicin fri Katja, hoppas det funkar!


Pusselipuss 

Ovido - Quiz & Flashcards