Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Katja - 12 januari 2011 19:19

Polisen i Stockholm, eller egentligen en på deras sjuka data avdelning, Larsa, som har räddat min hårddisk som var helt krasch! Så jäkla gött! Har fått tillbaka allt nu, drygt 4700 filer var det (A). Kanske dags att rensa ?

Kontakter är ovärdeliga!

Av Katja - 12 januari 2011 17:36

Hemma igen efter gymmet, har kört två pass på gymmet idag. Ett Bosu balance  vid lunch, jätte roligt pass! Sen nu center, nu är jag trött i kroppen! Jag var trött efter bara ha ridit mina hästar (A).

Nu ska jag äta lite mellis, keso och en morot, sen blir det ut till stallet och klippa Cannis :)


Pusselipuss

Av Katja - 12 januari 2011 08:47

Idag försöker jag vara effektiv så jag hinner allt jag vill och sen kanske till och med kan krypa upp i soffan och njuta lite ikväll :)


Blev överaskad av min söta pojkvän som kom till mig efter sitt tid jobb inatt, alltid lika härligt att känna hur han kryper ner i sängen.


Nu på morgonen har jag fixat stallet, satt igång första maskinen tvätt, satt klippmaskinen på laddning för det glömde jag igår :(. Nu sitter jag och äter havregryns gröt och kollar runt lite på datorn. Men ska ut och rida lite nu, funderar på om jag hinner rida båda innan första passet på gymmet, det vore grymt skönt! :) Så det är väll bäst att sätta fart nu då 


Pusselipuss

Av Katja - 12 januari 2011 08:43

Ja nu äntligen är det officiellt, skönt tycker jag och spännande att få reaktioner på det.

Är du nyfiken på vad det är så klicka här för att komma till min hästblogg där jag berättar allt!


http://stallkatjap.bloggplatsen.se/


Pusselipuss

Ovido - Quiz & Flashcards