Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Katja - 2 januari 2011 21:15

på att krypa ner i sängen nu. Eller ja, först göra i ordning mig såklart, fodra hästarna sen krypa ner i min underbara säng. Dock ska jag sova utan sällskap av min snygging idag, men Tiger är med mig såklart :).

Red CanCan en sväng förut trots min mage, skönt att trotsa den, vägrar bli liggande igen! Skönt att vara igång igen :).


Nu ska jag skynda mig så jag kommer i säng någon gång :),

Pusselipuss

Av Katja - 2 januari 2011 16:26

Helvete vad trött jag är på min mage nu ! Gör förbannat ont, precis som innan jag fick tabletterna. Nu blir det väll att knarka alvedon istället. Jag som vill rida men nu ligger jag i soffan och mår piss. Mår illa och har som sagt väldigt ont :(.


Pusselipuss

Av Katja - 2 januari 2011 08:37

Ja, idag har jag börjat dagen med att vara riktigt duktig! Har fixat stallet och nu ska jag ta tag i bokföringen av företaget, vore skönt att ha börjat iaf :P.


Sen blir det nog en ganska slapp dag idag skulle jag tro.

Föresten så red jag min buse igår, CanCan, åh det var helt underbart!
Läs mer om det här! :) 


Dags att leka ekonomi nisse ;)


Pusselipuss

Ovido - Quiz & Flashcards