Direktlänk till inlägg 12 januari 2011

Effektiv?

Av Katja - 12 januari 2011 08:47

Idag försöker jag vara effektiv så jag hinner allt jag vill och sen kanske till och med kan krypa upp i soffan och njuta lite ikväll :)


Blev överaskad av min söta pojkvän som kom till mig efter sitt tid jobb inatt, alltid lika härligt att känna hur han kryper ner i sängen.


Nu på morgonen har jag fixat stallet, satt igång första maskinen tvätt, satt klippmaskinen på laddning för det glömde jag igår :(. Nu sitter jag och äter havregryns gröt och kollar runt lite på datorn. Men ska ut och rida lite nu, funderar på om jag hinner rida båda innan första passet på gymmet, det vore grymt skönt! :) Så det är väll bäst att sätta fart nu då 


Pusselipuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards