Direktlänk till inlägg 4 januari 2011

Mycket i huvudet

Av Katja - 4 januari 2011 20:42

Just nu är det väldigt mycket i huvudet! Men det är väldigt roligt! 

Idag har jag ägnat all ledig tid till stallet, eller inte riktigt, sen har jag vilat och grejat vid dator :).

Jag ska snart krypa ner i sängen, är inte trätt eftersom jag är så uppe i varv. Men jag behöver verkligen sova.

Imorgon är det onsdag och min sista arbetsdag innan semestern :). Ska bli skönt att komma iväg även om jag vill vara hemma och pyssla med alla mina projekt (A).

Nu ska jag nog unna mig lite glass innan jag gör i ordning mig för sängen :).


Pusselipuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards