Direktlänk till inlägg 4 januari 2011

Oteknisk?

Av Katja - 4 januari 2011 07:51

Jag försov mig, eller Daniel också eftersom jag skulle väcka honom, sorry babe.

Så pappa kom och knackade på, då jag skulle skjutsa honom till tåget. Hoppade upp ur sängen, klädde på mig sprang runt som en galning men tror jag lyckades få med mig allt, till om med lill killen Tiger hann få frukost. Sprang ut till bilen 4 minuter senare (A). Pappa sådär glad på mig men han hann med tåget :). Så nu ska jag ladda igång volvon inför Sälen resan!! :D

Allt detta bara pga att jag inte förstår mig på min väckarklocka på nya mobilen. Suck! Oteknisk, ja. Tror jag behövre en kurs i hur min mobil fungerar (A).


Dags att jobba igen.

Pusselipuss

 
 
Ingen bild

jäger

4 januari 2011 14:23

säleeeeeen!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards