Direktlänk till inlägg 30 november 2010

Apoteket nästa

Av Katja - 30 november 2010 15:07

Jaha, då var det så att jag har magkatarr :(. Inte konstigt att jag inte mår bra. Blir att åka till apoteket efter jobbet och köpa massa piller på vägen hem. För jag tänker inte äta förens jag är frisk! Inte kul någonstans att må så här :'(.

Frågan nu är bara hur jag ska göra med min träning ikväll. Vill ju, men frågan om det är någon bra idé när varken jag eller hästen är helt 100?

Får se hur jag gör. Nu ska jag fixa det sista så jag kommer till apoteket någon gång :).


Pusselipuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards