Direktlänk till inlägg 30 november 2010

Trött på kylan!

Av Katja - 30 november 2010 07:38

Shit vad trött jag är på kylan nu! :( Frös fasen fötterna av mig när jag red igår, ska försöka hinna åka och kolla på några varma stövlar och sånt nu! Pallar inte kylan alltså :P. CanCan har hostat lite det senaste och igår lät det lite värre :(. Fast hon hade ingen feber iaf men får se óm jag ska träna henne idag. Vill ju inte anstränga henne så om hon inte är helt fräsch.


Jag var galet seg igår, ville bara ligga under massa filtar i soffan. Men det går ju inte när man har hästar :(. Som tur var så kom Sjöström upp lagom till att jag hade fixat stallet så då kom jag upp på hästen. Joggade henne lite och hon har verkligen utvecklats! Nu kan jag stå upp och galoppera henne och hon kan gå i form och slappna av så öronen gungar. Söta häst!


Kanske dags att ta tag i jobbet? Dock har jag ingen energi, vill bara ligga och inte göra något (A). Nä nu måste jag vända trenden.

Ha det bra i snön ;)

Pusselipuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards