Direktlänk till inlägg 29 november 2010

Underbar helg!!

Av Katja - 29 november 2010 07:34

Ja, då var det måndag igen och det innebär att helgen är slut. Jag har haft en helt fantastisk helg!!


I fredags kom min bror hem så satt och snackade lite med honom. Sen klockan 19 skulle jag infinna mig på Ivar Widéensgatan på middag. När jag kom dit så hade världens bästa pojkvän dukat jätte fint, lagat mat som stod på bordet. Han hade till och med gjort sallad! Fast han inte äter sallad men vet att jag tycker om det. SÖTT! Vi åt och hade jätte trevligt. Sen blev det idol mys och efterrätt. Underbar kväll! Tack än en gång hjärtat.


På lördagen var jag iväg med la familla och handlade julbelysning mm. Blev utmanad av min granne om vem som hade finast pyntat stall :P.

På kvällen var det medlemsfest i stallet, sjukt mycket folk 80 pers! :D Kul hade vi :)
Söndagen bestod till största del att sätta upp all jävla belysning, men shit vad fint det blev!!


Jag har haft en helt underbar helg och laddar redan inför nästa ! :D


Pusselipuss

 
 
Paulina

Paulina

29 november 2010 22:09

Det blev jättefint med texten "God jul"! :D
Fast jag hejjar på Monica, bara för att jag egentligen skulle hjälpt henne (A)

http://ponnibrudarna.blogg.se

Katja

30 november 2010 07:37

Haha tack så mycket :). Haha okej, det är jag mot ponnubrudarna och monkan då ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards