Direktlänk till inlägg 20 november 2010

Sovmorgon?

Av Katja - 20 november 2010 08:27

För mig är det faktiskt sovmorgon att sova till 8. Jag sov riktigt bra och känner mig ganska utvilad faktiskt. Sitter med frukosten nu och ska läsa lite tänkte jag, tihi. 


På dagens schema är det att rida båda två och känna på dem inför imorgon. Sen blir det lite julbak med Daniel. Efter det blir det antagligen Skövde och köpa lite julklappar, kanske handlar en del till mig själv (A). Sen har min älskade bokat bord på Mangos i Skövde så kvällen kan ju inte bli bättre. 
Nä nu ska jag försvinna in i Elsas mode.

Pusselipuss 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards