Direktlänk till inlägg 18 november 2010

Att handla på tom mage..

Av Katja - 18 november 2010 17:28

Jag åkte förbi Ica på vägen hem från jobbet för att handla lite mat till fredagsmyset imorgon, och så kommer jag hem med det här:..


  

Tjockis Katja! :P


Suck, blev rätt trött på mig själv när jag kom ut från Ica. Nu sitter jag i soffan och vräker i mig massa chips. Det är tur att Anna bor här och att Daniel hälsar på lite och hjälper till att äta upp allt jag köper hela tiden (A). 
Känner mig som en riktig tjockis, men ibland måste man få ha sådana dagar också (A). 


Pusselipuss

 
 
18 år och ska skaffa barn:)

18 år och ska skaffa barn:)

18 november 2010 17:38

Vilken mysig blogg du har :) Följ gärna med oss på våran resa från att vara två till att bli tre :) vi är två artonåringar som äntligen ska försöka skaffa oss ett liten barn, Kom in och kika! Kram Lollo & Robin

http://www.Viskablitre.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 20 december 2011 09:39

Här är det väldigt dålig uppdatering, om ni är nyfikna vad som händer i mitt liv. Titta då in på min andra blogg, StallKatjaP ...

Av Katja - 11 maj 2011 11:59


 

Av Katja - 14 februari 2011 11:03

Ni missar väll inte min rapport från Borås Grand Prix i helgen? :)   Du kan läsa den här :) http://stallkatjap.bloggplatsen.se/  ...

Av Katja - 3 februari 2011 11:33

http://stallkatjap.bloggplatsen.se/   Ni glömmer väll inte att följa mig i min hästblogg? Nu börjar tävlingssäsongen också lite smått och bara jag hittar min kamerasladd så kommer det komma upp filmer på bloggen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards